13 oktober 2009

Livsförändrande kurs i Stockholm!

Min religon är The Secret. I am a beliver. Och tro mig om jag säger att det fungerar. Jag är inte inne i den svängen just nu men snaaaaart. Nu ska jag lära mig mer.

På lördag då ska jag och en kompis iväg till Stockholm på en HEL dags utbildning, från kl. 9.00-17,30 (som kan bli längre).

Vi ska på en The Secret kurs,
"BLI MÄSTARE I DITT LIV"

Lite om kursen:
Kursen ger dig insikt om hur du blir mästaren i ditt eget liv genom att tillämpa lagen om attraktion. Detta är hemligheten bakom all framgång i livet; glädje, hälsa, pengar, relationer, yrkeslivet, kärlek och lycka... Allt som du någonsin önskat och drömt om i ditt liv.

Du får inspiration och förståelse för hur du praktiskt och medvetet drar till dig det du vill ha in i ditt liv. Kunskaperna tillämpas praktiskt under kursen så att du direkt kan börja använda attraktionslagens principer.

Du får med dig hem allt du behöver veta för att skapa mästerverk i ditt eget liv. Kursen är baserad på visdomen bakom The Secret – hemligheten, som blivit en succé och internationell bästsäljare både som film och bok.


Attraktionslagens principer
Kunskap om hur lagen om attraktion fungerar och alltid har fungerat, vare sig vi tror på den och förstår den eller ej. Den fungerar alltid!

Bli en framgångsmagnet
och dra till dig det goda istället för det dåliga. Hemliga knep som gör att du lättare drar till dig det du vill ha mer av i ditt liv och hur du får mindre av det du inte vill ha.

Höj din egen energinivå
Känslorna är dina vägvisare. De talar om var du befinner dig på attraktionsskalan. På några ögonblick kan du förändra och påverka din egen energinivå.

Den skapande processen
Består av tre delar: Be om det du vill ha, låt det bli din verklighet och ta emot det när det kommer. Vi går igenom exakt hur dessa tre steg går till i praktiken på alla områden i livet.

I can´t wait!

Intresserade? Finns fler kurser... kolla in adressen: http://www.humanpotential.se/index.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar