26 april 2009

Markoolio är rätt snygg!


Nu har vi varit och sett Markoolio och faktiskt så är han rätt SNYGG.
Ok, kanske inte bildskön, men hans charm gör att han blir snygg OCH det var INTE bara jag som tyckte det utan en kompis också (som ser bra ut).
Hamburgaren var god, ungarna gillade även tårtan, kaffet var gott (inte undra på...det var ju gratis).
Skivan som man fick köpa var billig. Kostade endast 100 kr.

Hela grejen var bra. Markoolio kom i helikopter och eftersom det var lite människor så såg vi allt. Sedan följde vi alla med honom in där han hade en konsert på 4 låtar och sedan signerade han skivor. I like markoolio.



MEN ni vet ju att jag vill ha en Audi a3, vit med tonade rutor. Fast faktiskt så kan jag tänka mig en ford (ett av bilmärkena som Modins säljer). Tror den heter Focus. En lite bil men med en huv (hatar små bilar som knappt har någon huv, vilket också innebär att det finns inget som tar emot om man krockar) och själva modellen var lite tuffare. Så tack vare att vi var där ENDAST för gratis mat och markoolio så kanske modins får sälja en bil till mig en vacker dag.

3 kommentarer:

  1. nu skulle min son bli avundsjuk. Han vill också träffa Markoolio..

    SvaraRadera
  2. Ja det förstår jag. Markoolio var cool!

    SvaraRadera
  3. Han verkar vara en bra kille. Såg han med ungarna på Liseberg för några år sedan ;)

    SvaraRadera