20 mars 2009

Sur gubbe!

Hej! Jag är här så ofta jag kan, men jobbar så mycket att jag inte kan blogga så mycket som jag vill, MEN

nu tänker jag här göra ett inlägg och få lite råd.

I går åkte jag till en kund i Stockholm. Går på tåget samtidigt som jag pratar i telefonen med en kompis. Jag frågar en herre i ca 70 års åldern som sitter och gör Soudoku (eller hur det nu stavas), om det är ledigt brevid honom. Visst det var det!
Jag forstätter att prata en liten stund med kompisen i telefonen. Lägger på!
En stund senare ringer min telefon och det var en kund. När jag tar upp telefonen och ska svara ser jag att gubben tittar upp på mig och säger skit tjurigt HELVETE.

Jävla skit gubbe, åk egen bil om du störs av mobiltelefoner!! Det var ungefär vad jag var jätte nära att säga, förutom att jag på riktigt hade tänkt hoppa över Jävla skit ....

Allvarligt, vad säger man till en sån eller gör man som mig håller käften, fast jag hade velat ta hans gubbkeps och kasta den över hela tågvagnen?

5 kommentarer:

  1. äsch, han var nog bara avundsjuk för att ingen ringde o ville prata med HONOM..
    Kram, Wi

    SvaraRadera
  2. säker en surgubbe utan vänner!
    skit i idioten

    SvaraRadera
  3. Jag tror att han ville ligga med dig, du är säkert hur snygg som helst! Så blev han besviken när du hellre pratade i telefon istället. Som min man blir på kvällarna.

    SvaraRadera
  4. Eller så ville han helt enkelt prata lite...
    i stället för att sitta o prat med sina egna "demoner"......
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag brukar tycka synd om såna människor. Tänker att problemet ligger där och inte hos mig! Nästa gång tycker jag du ska ge en sån person en medlidsam blick som säger " jag förstår att du har det jobbigt och att ingen tycker om dig"! Keep up the good work cuz!

    SvaraRadera