29 mars 2009

I love söndagar!

I alla fall just denna söndag. I morse gick jag och lämnade yngsta på innebandy träning. Tog en promenad med en jätte trevlig och gullig mamma, som efter innebandy träningen tog med min son hem. Kul för min son och bra för mig.

Pappa har åkt iväg och simtränat med äldsta sonen. Kul för dem och bra för mig.

Till skillnad från andra söndagar så hade jag en super målmedvetenhet när jag kom hem. Började med att hänga och köra igång en ny tvätt och sedan röjde jag undan allt i alla rum i huset förutom ungarnas. Deras rum får de städa själva. Städat och klart åt jag frukost och sedan blev det SPIKMATTTAN.

Jag låg på den i en timme. Skönt och det bästa med spikmattan är att man vaknar upp och blir rätt pigg på en gång och har fått NY energi. Utan spikmattan tar det ju nästan flera timmar innan man blir pigg efter en middagstupplur.

Så nu ska jag betala räkningar, jobba och shoppa på nätet.

Tror att jag börjar att shoppa på nätet så att jag är säker på att det åtminstone hinns med, innan det är dags för ett solariumbesök och frisörbesök.

Ha en trevlig söndag, kram till er alla!

3 kommentarer:

  1. Den där spikmattan.. var köper man en sådan? Har tips på någon hemsida där man kan se hur den ser ut?

    SvaraRadera
  2. Wicke: Här kommer en länk du kan kopiera och kolla in. Det står rätt mycket om spikmattor. Men behöver du mer prylar ;-)

    SvaraRadera
  3. Sorry glömde länken:
    http://www.ortapoteket.se/product.asp?product=1061

    SvaraRadera