01 februari 2009

Party!

Jaha då var man nyduschad och ätit en skål med mjölk, special K, äpple och russin.

Det var super kul i går. Var först på en 35-årsfest med ca 15 tjejer. Jag känner inte dessa tjejer men har träffat de ca 2 gångermen två års mellanrum. Hon bjöd på mat och vin. Mat var av det italienska slaget och det var super gott. Det dracks, pratades och musikspelades. Kul! Vid kl 00,00 snåret drog vi ner på stan för att göra FLURRAN.

Gamla goda Flurran! Där var det också kul. Lagom mycket folk (mycket men inte packat)! Vi dansade och strosade runt på stället. Jag träffade ett par andra tjejkompisar, en gammal goding från förr, såg en snygg kille (vilket räcker för mig, det är ju en mer än vad man brukar se på krogen nu förtiden. Ja och så var han säkert ca 25 år, för snygga killar i min ålder är inte vanligt. De ser ut som gamla gubbar). Helt enkelt en lyckad kväll!
Jag och 4 andra tjejer "stängde" flustret sen blev det en taxi hem och hemma var jag vid 04,30.

5 kommentarer:

  1. låter som en kväll i min smak...
    jättekul bara det inte blir för ofta ( vilket det absolut inte blir i mitt fall)

    SvaraRadera
  2. låter som en trevlig kväll :-)

    SvaraRadera
  3. Ha, kul och intressant att ni kallar er för "tjejer"... Men nu till det viktiga, jag ska starta firma, känner du nån redovisningskonsult som skulle vilja bjuda hem mig (och mina skrikiga ungar) till sig på kaffe och en datalektion i skrivning till skatteverket? Man kan få ett armband som tack för hjälpen. Be henne ringa mig isåfall.

    SvaraRadera
  4. Flygis: Jag känner faktiskt en och ungarna är alltid välkomna precis vilken tid som helst. Hon brukar ta emot runt midnatt ;-). Hon ringer dig!

    SvaraRadera