22 februari 2009

NU måste jag göra slag i saken = KLONING är på G!!

Funkar det på grisar så funkar det nog på mig också!

Det är mycket nu! Hela hösten har varit super lugn, har kunnat jobba rätt mycket i fred från allt partajande.

Under 2008 hände det inget speciellt, utgång max 4 gånger, men 2009 verkar bli annat.

Bara i år har jag redan varit på en 35-års fest, vilken var jätte kul. Sen en 30-års fest som var lika rolig eller kanske t o m lite roligare.
30-års födelsedagsbarnet fick i present av fyra tjejer tillsammans, en heldag 14/3, då ska hon få göra något (thailänsk massage var planerad, men nu slopad p g a hon fick ca 5 massage och spa behandlingar + en massagestol), sen blir det middag och utgång. En 40-års fest är även in planerad i sommar.

Sen tackar jag Nej till en utlandsresa och vad händer då, jo en inbjudan från min älskade kusin kommer. 4/4 är det Maskerad i Hudiksvall = 40-års fest. Sen kommer också en inbjudan till en kryssning, som jag också ska med på.

Under början av detta år har jag även 6 bokslut som måste göras. Åker nog redan i kväll, efter min brors "inflyttningsfest" och jobbar.

Sist men inte minst så har jag ju också som ni vet två barn, fast de kommer att få en mycket bättre mamma efter kryssningen eftersom det kommer att bli mycket diskussioner kring våra barn, eftersom det är en mamma-kryssning. Vi ska diskutera bl a hur vi ska föregå med gott exempel.

3 kommentarer:

  1. Ja, gud vilken bra ide! Den här kryssningen kommer att göra oss till de supermammor vi vill och kan vara!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, men det låter ju toppen! Det är ju aldrig fel med partaj =)

    SvaraRadera
  3. Lilla fröken kavat: Partaja och träffa nya männikor bör man annars dör man ;-)

    SvaraRadera