30 januari 2009

Zoooombiiiie!

Kära bloggläsare!

Känner ni som jag? Jag är så grymt trött och har inte orkat bloggat något, vilket innebär att jag är GRYMT trött.

Men vem bryr sig! Jag ska ut och festa i morgon och det var väldigt länge sedan för mig. Så nu har jag bastat och haft i en special beställd (från USA) geléaktig kräm i håret som ska ta bort det gröna i mitt hår. Ni har säkert läst bloggen om den lilla tjejen som på pekad det GRÖNA i mitt hår.

Just i denna stund håller jag på att tona mitt hår med LORÉAL CASTING Créme Gloss, Mörk brun. Innehållet var jätte tjejigt. En lite plast burk med handskar i, en större tub som ser ut som en hårinpacknings tub, en mindre rosa tub och en lite flaska med hårinpackning för efterbehandling. Allt luktade jätte gott också. Så fram tills nu känns allt jätte bra. Återkommer senare om själva toningen. Sen ska jag noppa mina ögonbryn och färga dem.
I morgon blir det en solning. Kläder, hm! Det blir i alla fall jeans och ett par svarta högklackade svarta stövlar. Överdelen vet jag inte. Har nog inte tid att shoppa så det får bli någon gammal trasa från garderoben. Efter ett par glas vin så är jag i alla fall super snygg så var det bra med det.

Bara så ni inte ska tro att jag är en super ego morsa så vill jag bara på peka att när jag hämtade barnen på fritids så ville de åka skridskor. Självklart så surrade jag på grillorna och de åkte i ca 1 timmen. Sen bastade vi hela familjen.

En perfekt fredag!

Ha en underbar helg, KRAM ooooooooh shit. Nu måste jag visst rusa och skölja ut toningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar