31 januari 2009

Gårdags kvällens bravader!

Jo ni, toningen gick bra...mörk brunt och mörk brunt. Det kan man väl inte riktigt säga snarare SVART, men helt ok.

Nu på morgonen har jag suttit och klippt mitt hår själv framför en spegel. Blev säkert jätte bra, men var tvungen inför kvällens utgång. Håret blir ju inte bättre av att man tonare det, med tanke på att mitt hår var torrt och stripigt innan. Det är i alla fall inte grönt längre.

Har peelat kroppen och ska i väg på en 24 minuters lång solning efter att jag skjutsat sonen på kalas. När jag skjutsar sonen till kalaset måste jag nog passa mig för alla som vill åt min SVEA mössa för den kommer att bäras stolt på mitt huvud. Vill inte visa någon mitt ny tonade hår förrän efter solning + sminkning.

4 kommentarer:

  1. Jo, du... den färgen testade jag i somras, med samma resultat som du; svart!

    Men.. svart hår är ju betydligt bättre än grönt ;)

    Ha en kul utekväll!

    SvaraRadera
  2. Lilla fröken: Tack, det ska jag försöka ha. Inte lika kul dagen efter men det får man
    ta :-)

    SvaraRadera
  3. Precis!
    Ha det så trevligt!!!!
    =)

    SvaraRadera