17 januari 2009

Avundsjuka?


Trots mamma som jag är till två små pojkar fick jag sovmorgon till drygt 08,30. Skönt! När jag kom upp åkte barnen och sambon i väg. De ska till barnens farmor och bl a åka skridskor. Själv ska jag bara mysa. Dricker te just nu och bloggar. Sen kanske bastun åker igång och grejor för ett litet hemma spa samlas in.
Annars, vad händer idag? Jo det blir nog mycket framför datorn, grejar med blogg, fotobok, kolla erbjudande ang mobilt bredband etc. Hög musik och lite städ. Kanske tränar en sväng. Skönt!!

Skönt och skönt? Nä ni behöver inte vara avundsjuka. För jag längtar redan efter barnen. De har varit borta i en timme. Ja vill att de ska vara hemma. Konstigt! Eller förresten det är inte konstigt. Jag brukar gilla att få vara SJÄLV för det händer aldrig (alltså i mitt hem), men jag är ju borta rätt mycket nu förtiden p g a mitt jobb och det kommer att bli mycket i framtiden så därför tror jag att det känns jobbigt nu när de är borta. JAG ÄLSKAR MINA BARN!! Fast jag ska ändå försöka njuta av denna dag nu när jag för en gång skull har den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar