31 december 2008

Solat solarium!


Noooooooot! Äh, jag blir så TRÖTT! Nu äntligen tar jag tag i saken (med lite hjälp från min vän U.) och går och solar. Tjooohoo!

Eftersom vi bor rätt centralt så promenderde vi till det obemannade solariet. När vi närmar oss byggnaderna så hör vi ett alarm. Shit, läskigt, någon mördare kanske??
Det visar sig att alarmet är i det obemannade solariet. PERFEKT!
Efter ett tag slutade det underbara ljudet som absolut inte gick att vistas i. BRA!! Vi väntade ett tag för ni vet ju hur alarm funkar. Slås på, av och går på igen efter en stund.
Det verkar som att det har slagits av helt nu. BRA!! Då började jag tvätta rent solariet först. Det gör jag alltid, har lite bacillskräck. KLART!!
Jag proppar i två 10or, happy hour innan kl 15,00. Vad händer.....INGET!
Fan, tiorna liksom bara, flupp...inte går ner i själva boxen och alltså, solariet går INTE igång.
Vad gör jag?? Jo dunkar till själva boxen. Vad händer, jo, AAAAALARMET går på.

Slet tag i jacka och rusade ut, skit besviken. Det blev inte bättre av promenade hem i det underbara vädret heller. Min vän U dumpar jag av på vägen hem (hon bor närmre solariet än mig) och jag traskar vidare. Ser på långt håll en dam ca 60 år med en hund, när hon närmar sig mig så ser jag att HON är BRUNARE än jag. KUL!

3 kommentarer:

  1. jag har varit o solat idag. Gick bra. INga larm här inte...;0)

    Gott blekt 2009! ;)

    SvaraRadera
  2. Den som gapar efter mycket...
    Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha

    Gott Nytt år blekt eller ej till er båda.

    SvaraRadera