20 december 2008

En härlig morgon!

Till skillnad från flygvärdinnans morgon så har jag en härlig morgon, förutom små detaljer.

I går kväll var jag helt förstörd för det har blivit sena kvällar p g a jobb och mitt nya intresse, att blogga. Jag kunde ju inte gå och lägga mig tidigt för jag höll på med mitt nya inköp av en mini-dator. Kul! Fick tyvärr inte till det med vårt trådlösa nätverk, men det ordnar väl sig.

Det ordnar sig är bra att alltid tänka för då gör det det till slut!

I alla fall så vaknade jag kl 07,15 för då vaknade K som är mitt yngsta barn, men jag somnade om och sov till kl. 10,00. Underbart skönt! Låg kvar i sängen en stund, när min sambo senare kom ner med en bricka med kaffe och en hårdbröd macka med kryddost och tunna skivor av kyckling och ett glas juice. Han nämnde något om att jag skulle göra lite fint nu när han och K skulle åka iväg på simskola. Jag vaknade till p g a att jag ville upp och hålla på med min nya dator och fixa till det trådlösa internet.

Nu har jag hållt på med det och det går åt helvete. Jag måste fråga någon som kan!!

Nu ska jag gå och gör te och en smörgås och läsa tidningen, för det där med att min sambo kom ner med kaffe etc var ju verkligen inte sant. Trodde ni på det? Jag inte hört att det finns någon sådan kille överhuvudtaget och jag känner många med man/sambo. Det har självklart hänt i början av ensförhållande, men jag menar efter 10 år. I alla fall så ska jag sedan öva lite plus/minus och läsning med mitt äldsta barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar